LOVELORN
LOVELORN
once upon a time


meysam hard boy

سلام امیدوارم خوب باشین این شعری که می نویسم برگرفته شده از آهنگ میثم هارد بوی هستش آهنگش خیلی بادلم احساساتم بازی می کنه خیلی این اهنگشو دوست دارم و دوست داشتم تو وبلاگم باشه امیدوارم شماهم خوشتون بیاد

خانومی بدون این اهنگ فقط برای تواه
خانومي قبل از اينکه به خواييم همو ترک کنيم مي خوام مثل دفعه هاي قبل منو درک کني
خانومي تو بامزه ايو چشاي زاغ داري ولي ما توي زندگي يه سينه اي داغ داريم
بميرم واسه اون گونه هاي نم ديدت ميدونم منو مي خواد چشاي غم ديدت
عزيزم قلبم هميشه پيش تو اسيره خانوم زير شما فرش زير من حصيره
مگه اينکه معجزه بشه اين عشق نميره يا وقتي باتوام قلبم آروم نگيره
گوش کن خانوم بزار بکنم صحبت ما مجبوريم بگيريم يارانه دولت
تو با من فرق داري ما مال جنوب شهريم شبا کلبه مي خوابيم روبه جنوب غربي
شما شبا رو تخت پرغو مي خوابي ولي ماسقفمون آسمون مهتابي
من که تورو خواستم بابام سرمايه دار نبود خونه امون گرم ترين تو سرماي سال نبود
هرکي تورو بخواد بايد باباش پولدار باشه اوميدوارم بالا خواه تو پولدار باشه
مثل من عاشق و ديوونه ات خوب باشه اگه بنزنداره زير پاش کوپه باشه
اميدوارم تورو جاهاي خواص ببره کادو واست انگشتره الماس بخره
آرزوي من واسه تو يه جاي با کلاسه که واست بخرم يه فنجون کافه گلاسه
متاسفم که کاري ازم بر نيومد جيب من خشکو برگ سبز تر نيومد
ولي تو هستي پولدار ترين دختر رشت من هميشه بوده هفتم گروي هشت
يه حرفاي هست که پشت ميکروفن نمي تونم بگم يه مسايليم هست که من نمي خونم يکم
پدرت بهم گفت ديگه رشت تورو نبينم گفتم جوونمو ميدم يه قطره اشکتو نبينم
خودت بخواي بابات نميزاره بامن باشي تو سختيا ريفيق فابم باشي
حتي خداهم ميگه عشقتو بده بره شعرمن ديس لاو نيست همه اش دردو دله
تو واسم ارزش داري قد صداوو کارم اگه جداهم بشيم ازدور هواتو دارم
نه اينکه بيخيالتشمو به فکرت نباشم من هميشه مي خواستم تو بغضت صداشم


خانوم بدون نفسم هميشه بوي تو داره طعم لبات عطرتن بوي بهاره
خانومي عکس تو هميشه روي ديواره يادگاريت از اين به بعد دود سيگاره
خانوم بدون نفسم هميشه بوي تو داره طعم لبات بوي بهاره
خانومي عکس تو هميشه روي ديواره يارگاريت ازاين به بعد دود سيگاره


من يکيم که شبا چشاش خواب نداشت کسي که راحت غرورو زير پاش گذاشت
مثل اونا نيستم که رو پول مي خوابن همونايي که از امسال تو پول مي گاپن
من تو زندگيم به هيشکي تکيه ندادم مردمم بهم محبتو هديه ندادن
يادت گفتي دلت سنگ آقا گفتي غروب جمعه ست دلم تنگ آقا
گفتم عزيزدلم من برات چي بکنم برم جلو بابات غمه کشي بکنم
دوست داري جاي اينکه وسط پارک ترکت کنم کت امو بکنم بهت بدم گرمت کنم
ولي نميزارم اين جدايي سخت تر بشه
پس بادست کشيدن روگونت خوشگلت مي کنمو با يه بوسه وسط پارک ولت مي کنم


ولي دلم واسه نگات تنگ ميشه آخرين لحظه هايادم نميره حتي باورش سخته ببينم يکي ديگه دستاتو مي گيره
 



نظرات شما عزیزان:

محمد جواد
ساعت0:43---20 بهمن 1390


سلام وبلاگد خيلي خوبه حتما من بهت سرميزنم تو هم بهم سر بزن اگه با تبادل لينک موافقي منرو با نام : نرم افزار هاي توپ اندرويد لينک کن و به من خبر بده با چه نامي لينکد کنم اگه خواستي همين الان لينکد ميکنم ممنون


پاسخ:سلام دوست عزیز ممنون نظرلطفتونه به پای وبلاگ شما نمیرسه.لینکتون کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:,

|
 


yozlarja cick var ama"gul"bashka yozlarja insan var ama "do3t"bashka minlarja do3t var ama "san"birtanasan salamatiye irancell ke behemun yad dad ghabol kardane bazi pishnahada faghat az etebare adam kam mikone
llnightrainll@yahoo.com
نازترین عکسهای ایرانی

 

 

sepide

 

اسفند 1390
بهمن 1390

 

خواب
منو دوست نداره
پیله تنهایی،مردگان،یکی بود
قهوه
دست گذاشتم رو یکی
می درخشم
خداحافظ عشق من
meysam hard boy
دل سنگ
به همین سادگی رفتم
شهرعشق
نازمژه هات
خاطره
غروب سرد

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان LOVELORN و آدرس nightrain.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عکس
black Graphic
دستهایم مال تو
دانستنیها
RAP_SEDA
جدیدترین عکس های روز
جوک منفی 18
نرم افزار هاي توپ اندرويد
تلنگر باران
ردیاب خودرو

 

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


Love Letters Generator at bigoo.ws

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->